הסבר על תהליך הרישום

הסבר על תהליך הרישום

משתתפים.ות יקרים.ות,

אנו נרגשים.ות לקראת פתיחת הרישום לכנס השנתי של הפסיכולוגיה החינוכית 2021.

כהפקת לקחים מהשנים האחרונות ועל מנת להקל על המערכת ולשפר את חווית הרישום הכללית, השנה, תהליך הרישום יחולק לשלושה שלבים שונים:

תאריך פתיחת הטופס: 01.08.2021

תאריך סגירת הטופס: 10.08.2021

שלב זה מהווה הבעת נכונות להשתתפות בכנס. בשלב זה תתבקש.י למלא את הפרטים אישיים, המקצועיים ופרטי חולק.ת החדר (במידה ויש) שישמרו לאורך התהליך, כך שבשלבים הבאים לא תתבקש.י למלא את פרטיך בשנית.

במידה והביקוש לכנס יהיה גדול ממספר המקומות הפנויים בסדנאות, יעשה סינון משתתפים.ות בצורה רנדומלית לאחר סגירת הטופס.

לאחר סגירת הטופס ישלח אלייך דוא"ל עם עדכון סטטוס הרשמה אישי (מעבר לשלב ב' או מעבר לרשימת המתנה).

תאריך פתיחת הטופס: 19.08.2021

תאריך סגירת הטופס: 26.08.2021

שלב זה מיועד רק למשתתפים.ות שקיבלו מייל עם לינק אישי. הטופס הינו אישי וניתן יהיה לפתוח אותו רק עם מספר טלפון נייד שהוזן בשלב א'.

יש לבחור סוג משתתף.ת (פסיכולוג.ית מומחה.ית שאינו.ה חבר.ת הפ"י, פסיכולוג.ית מתמחה שאינו.ה חבר.ת הפ"י, פסיכולוג.ית חבר.ת הפ"י) בטופס הרישום, ולאחר מכן תיפתחנה אפשרויות ועלויות הלינה הרלוונטיות. המערכת מציגה את תעריפי הרישום בהתאם לסוג המשתתף.ת.

חשוב לדעת!

  • גם השנה קיימת בחירה בין שני בתי מלון – מלון ספורט קלאב ומלון לגונה.


למידע אודות מלונות הכנס לחץ.י כאן

למידע אודות תעריפי לינה לחץ.י כאן

למידע אודות תעריפי הסעות לחץ.י כאן

תאריך פתיחת הטופס: 09.09.2021

תאריך סגירת הטופס: 19.09.2021

שלב זה מאפשר להתאים את בחירת הסדנה הרצויה בהתאם להעדפות שתציין.י.

שלב זה מיועד רק למשתתפים.ות שקיבלו מייל עם לינק אישי. הטופס הינו אישי וניתן יהיה לפתוח אותו רק עם מספר טלפון נייד שהוזן בשלב א'

בעת הזנת מספר הטלפון תופיע רשימת הסדנאות העומדות לרשותך בהתאם לנתונים שהוזנו בשלב א'. יש לבחור 7 סדנאות בהן את.ה מעוניין.ת להשתתף. 

לאחר סגירת שלב שיבוץ הסדנאות יערך שקלול של כל הנתונים ותקבל.י דוא"ל אישי עם פרטי הסדנה אליה שובצת ע"י המערכת.

במידה ולא שובצת לאחת מהסדנאות שבחרת ולא נמצאה עבורך סדנה אלטרנטיבית המקובלת עלייך, ניתן יהיה לבטל את ההשתתפות בכנס ללא דמי ביטול עד לתאריך 26.09.2020 בכתב בלבד דרך תיבת הפנייה "יצירת קשר עם מזכירות הכנס" המופיעה תחת עמוד "יצירת קשר". לעמוד יצירת קשר באתר הכנס לחץ.י כאן.

תנאי ביטול
שינויים וביטולים יתקבלו בכתב בלבד למשרדי קלידוסקופ ל- Karin@kldltd.com  עד ה-21/10/2021
  • שינויים בעלות 100 ₪
    לאחר ה-21/10/2021 לא יתאפשר לבצע שינויים בהזמנה.
 
  • ביטולים החל מה-07/10/2021 עד ה-20/10/2021 ייגבו 800 ש"ח.
    לאחר ה-21/10/2021 לא יהיו החזרים בגין ביטולים.
    במידה וקיבלת סדנה שאינה מתוך העדפות שציינת ניתן יהיה לבטל את הרישום ולקבל החזר כספי מלא עד ה-26/09/2021.
 
הנחיות קורונה
– במידה ולא יהיה ניתן לקיים את הכנס מחמת איסור מפורש שהוטל ע"י משרד הבריאות יתבצע החזר כספי מלא.
– במידה והנך מבטל.ת את השתתפותך בכנס עקב היותך חולה קורונה או מחויב.ת בבידוד ע"פ הנחיית משרד הבריאות יתבצע החזר כספי מלא לאחר הצגת אישור ממשרד הבריאות.
– ההחזר חל עקב בידוד שלך בלבד, אם בן משפחה נמצא בבידוד וברצונך לבטל את השתתפות המקרה יבחן באופן פרטני.