מספר סדנה | שם הסדנה | חדר סדנה |
2 | משחק ומשחקיות בארגז החול ובקבוצה הטיפולית | 344 |
3 | טיפול דיאלקטי התנהגותי (DBT) לבני נוער הסובלים מקשיי ויסות רגשי | פלייזון לגונה |
4 | טיפול ממוקד חמלה (CFT) ) ובודותרפיה: סדנת התנסות חווייתית | 246 |
5 | טיפול קבלה ומחוייבות (ACT) במעגל החיים | אולם -המלך שלמה חדר ישיבות |
6 | מנטליזציה וחמלה עצמית כעמדה פנימית בעבודת הפסיכולוגי.ת החינוכי.ת | 142 |
7 | חשיבות היכולת הרפלקטיבית בעבודה טיפולית עם הורים, צוותי חינוך והילדים עצמם | 452 |
8 | הנחיית סדנאות ותהליכי העצמה ארגונית במערכת החינוך | 448 |
9 | חדש! עבודה שבלב- חבורת תפילה | 352 |
10 | חדש! בואו נדבר להט"ב – סוגיות של להט"ב ומגדר בפסיכולוגיה החינוכית | 648 |
11 | קס"ם – קשב לסיפורים מועדפים, טיפול נרטיבי מתאוריה ליישומים | 244 |
12 | שלומי קשור אל שלומך בחוט – סדנה התנסותית ברזי הטיפול | 446 |
13 | חדש! הכיתה כקבוצה: פענוח תהליכים בינאישיים כפריזמה להבנת הפרט, הקבוצה והארגון. | 350 |
15 | שלא נדע – על ההתמודדות עם ספק, אי-ודאות ואי-ידיעה | 450 |
16 | כתיבה – סודותיה, יסודותיה, נתיבותיה, כיסויֶיהָ, גילויֶיהָ מסעות אישיים בכתיבה | 646 |
17 | הפסיכולוגיה של הצמצום הדיאלוגי – תובנות מתורת הנפש בחסידות להרחבת תפיסת העולם הטיפולית – מבוסס על הפסיכולוגיה היהודית שפותחה ע"י פרופ' מרדכי רוטנברג. | 148 |
18 | להיות פסיכולוג/ית א.א.א- אדם אני (ולא רק) אובייקט | 656 |
19 | החלום – שער אל מקורות הנפש | 442 |
20 | גופי היה חכם ממני (יונה וולך) – הדמיון והגוף ככוחות מניעים לתהליכים של צמיחה ושנוי | 546 |
21 | סדנת פסיכודרמה חוייתית התנסותית | אולם-TVROOM |
22 | היפנוזה עצמית – סדנה חווייתית | אולם – פלייזון ספורט |
23 | חדש! A-SEL כשלמידה רגשית חברתית פוגשת למידה | 250 |
24 | סדנה מהפנטת: המקום שבו אנחנו מתחילים | 544 |
25 | מעבר מהישרדות להתפתחות – העצמה אישית באמצעות מיומנויות גוף נפש | 354 |
27 | להבין ולטפל בילד בשלב החביון | 454 |
29 | סמכות חדשה – להורים למורים וגם לפסיכולוגים | 542 |
30 | חדש! אני את/ה אנחנו קונסטלציה אינטגרטיבית בראיה התייחסותית | 456 |
31 | חדש! יסודות הטיפול בילדים | 464 |
32 | חדש! מבוא ללוגותרפיה – טיפול באמצעות מציאת משמעות | 554 |
33 | חדש! למצוא את האור בעצמנו | 552 |
34 | חדש! יחסי העברה בטיפול | 550 |
35 | חדש! מחוננות – הדרמה מאחורי הקלעים | 346 |
36 | חדש! יישומים של ACT בעבודת הפסיכולוג החינוכי – סדנה למתקדמים | אולם אלה – רואיל ביץ |
37 | חדש! להגשים חלום. להשאיר חותם. חדשנות ויזמות אישית ומקצועית בשדה הפסיכולוגיה החינוכית | 558 |
38 | חדש! כלים שלובים: מהשדה החינוכי, לקליניקה הפסיכולוגית ובחזרה | 650 |
39 | חדש! חינוך מבוסס קשר | 654 |
40 | חדש! טיקטוק – מי שם? פסיכולוגיה חינוכית רלוונטית במציאות דיגיטלית | 252 |
41 | חדש! "ייאוש ותקווה, יד ביד": התמודדות עם אובדנות ומניעתה בעבודת הפסיכולוג החינוכי | 248 |
42 | חדש! תיאטרון פלייבק על ספת הפסיכולוג החינוכי | 362 |
43 | חדש! "לפעמים אני קייצי ולפעמים חורפי, אבל אני תמיד נשאר אני" סכמה תרפיה – מפגש בין מצבי עצמי בגישה ממוקדת רגש וחוויה | 458 |
44 | חדש! מעבדת חדשנות: פתרון בעיות מורכבות באמצעות מתודולוגיית Design Thinking. | 444 |
46 | חדש! הנחיית קבוצות רגשיות | 560 |
47 | חדש! הדרכת הורים בגישת ACT | 562 |
48 | חדש! "המערכת החינוכית על ספת הפסיכולוג" הבנה מערכתית ודינמית לקראת מבחן המומחיות | 564 |
49 | "סליחה, אולי אתה יכול לתקן את הילד שלי?"- טיפול משפחתי בפסיכולוגיה החינוכית | 556 |
50 | מפת דרכים לרצף האוטיסטי | 742 |
51 | הדרקון בעל ארבעת הראשים 2021 טיפול קצר מועד בהפרעות חרדה בגישה פסיכופיזיולוגית קוגניטיבית | 164 |
52 | "כל שיר חושף איזה סוד"- שירים ומרחבי משמעות בתהליכי היוועצות והדרכה | 258 |
53 | בואו לשחק איתי! | 150 |
54 | עבודה טיפולית עם הורים- מן הקליניקה לתיאוריה וחזרה | 254 |
55 | "בחזרה לעיקרון העונג" | 146 |
56 | על סף המומחיות | 260 |
57 | אבחון – מחוץ לקופסא | 262 |
58 | "אם לא תדע לאן אתה רוצה להגיע איך תדע שהגעת לשם" טיפול דינמי ממוקד קצר מועד ויישומו במרחב הקליניקה של הפסיכולוג החינוכי | 642 |
59 | חדש! עם מי אני מדבר: להכיר את המטופל ואת העצמי המטפל | 264 |
60 | חדש! חלונות לחלומות- גישה דינמית מתמקדת לעבודה עם חלומות | 356 |
61 | חדש! גם המורה במרכז – עבודה אינטרסובייקטיבית עם מורים | 364 |
62 | חדש! התערבות מוקדמת מניעתית באמצעות טיפול ממוקד בגישה אינטגרטיבית | 360 |
63 | חדש! צוהר לעולם היונגיאני | 462 |
64 | "הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו? " – אתגרי הפסיכולוג החינוכי בעבודתו עם מנהלי מערכת | 358 |
65 | "קסם הקולנוע" עבודה עם קולנוע בהנחית סדנאות ובתהליכים ממוקדי נושא | אולם – מלון ספורט |
67 | יישומים טיפוליים ומערכתיים של תיאטרון "פלייבק" | אולם אלון – רויאל ביץ |
68 | חדש! מנהל/ת השפ"ח במפגש עם גורמי סמכות, או, הפסיכולוג/ית במפגש עם מנהל בית הספר- דואט? טונים של זרימה או אולי צרימה? נתחקה יחד אחר המילים, המנגינה ומה שביניהם | 144 |
69 | מבובה רוסית לקליידוסקופ – גישה פסיכודינמית-מערכתית לעבודת הפסיכולוגיה החינוכית במערכות | 644 |